Thursday, November 3, 2016

Ben Amerika'da rastgele bir insanım ve bu yıl garip hava durumu

Merhaba yabancı komşu. Amerikalı'yım. Sen kuraklık, sel, ya da fırtına duymuş olabilir. Nasıl dondurucu soğuklar eksikliği hakkında? Ben Michigan, nereli olduğumu için tahminidir. Amerika Birleşik Devletleri ülkedir ve ben bu kış çok sıcak olduğu düşünülen Büyük göllerin ortasında değilim. kış nedeniyle Temmuz ayında ortalama sıcaklık muhtemelen 75 derece ya da yaklaşık 25 Celcius aşmaması yapmak göllerin burada her birkaç yılda bir ya da hafiftir. Sibirya'dan sert hava gerçekten nadir bir olaydır Michigan, içine roams zaman, göller hava ve soğuk olmamasına rağmen sıcak olacak, artan kar yağışı kesinlikle bunu telafi edecek ve size bir yere kadar soğuk olduğunu tercih edecektir nerede daha az kar var. Bu yıl, Amerika'daki hava durumu Doğu Amerika Birleşik Devletleri'nde aşırı kuraklık Alberta, Kanada aşırı sel, gelen, garip olmuştur. Bu yıl, benim memleketi don ile sadece üç ya da dört gün vardı. İnsanların bloga cevap olmadığını biliyorum. Bu kırsal Amerika'da yaşayan bana hayatında bir gün olmuştu. Ben uzakta yaşamak ve biz aslında konuşmak için bir şans asla. Ben başka bir tartışma için bu bırakacaktır dışında, 8 Kasım seçimleri hakkında yazmak istedim. İklim sıcak alır umuyoruz. Sorun bu ... gelecekte nükleer savaşın eşiğine ise ısınma, herhangi bir faydası olmaz! Ben isterseniz, Japonya'da sizin hayatında bir gün hakkında yazmak gerektiğini düşünüyorum.

No comments:

Post a Comment